Den årlige familie- og arverettsdagen 2020

Få med deg siste nytt i familie- og arveretten! Dette er høstens faglige møteplass for deg som arbeider innen fagområdet.

8 juridiske timer

Ingeniørenes Hus Møtesenter, Kronprinsensgt. 17, OSLO

22.10.2020 08.30 - 17.00

Medlemmer: 4 200 NOK Andre: 5 200 NOK

Les mer og meld deg på

HVA LÆRER DU?

Kurset holder deg oppdatert på familie-, arve- og skifterettens område med vekt på nyheter av betydning. Vi har de faste ajourføringsforedragene, hvor deltakere blir oppdatert på ny lovgivning og relevant praksis som har vært det siste året. I tillegg har vi valgt enkelte hovedtemaer som blant annet verdisettelse og skjevdeling av næringsvirksomhet og nytt kapitel i ekteskapsloven om skifte.

Dette kurset vil gi deg muligheten til å høre foredrag fra Norges fremste og mest erfarne ledere og fageksperter. Kurset gir nyttige faglige oppdateringer og praktiske tips. I tillegg til faglig oppdatering, er kurset en arena for deltakere til å bygge nettverk og utveksle erfaringer.

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i konkursrett i høst. I år tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset.
Dersom dette er aktuelt for deg kan du gå til kursanonnsen for livestream her.