Den årlige helserettsdagen 2020

Dette er et fordypnings- og ajourføringskurs for deg som er erfaren helserettsjurist. Her får du faglig påfyll med fagfeller.

7 juridiske timer

Oslo Kongressenter Folkets Hus, Youngs gate 21, OSLO

16.10.2020 08.30 - 16.45

Medlemmer: 4 200 NOK Andre: 5 200 NOK

Les mer og meld deg på

HVA LÆRER DU?

Her får du en oppdatering på helserettens område, med vekt på nyheter av betydning. Vi har de faste ajouføringstimene, hvor deltakere blir oppdatert på relevant praksis som har vært det siste året. Vi belyser også enkelte hovedtemaer innen helserett i koronaens tid, og ser nærmere på kommunenes helserettslige urfordringer.

På dette kurset får du høre foredrag fra Norges fremste og mest erfarne ledere og fageksperte. Kurset gir nyttige faglige oppdateringer og praktiske tips. Dette er en viktig arena for deltakere til å bygge nettverk og utveksle erfaringer.

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i høst. I år tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset. Dersom dette er aktuelt for deg kan du gå til kursanonnsen for livestream her.