Den årlige kontraktstettdagen 2020

Dette er årets faglige sammenkomst for deg som arbeider med kontraktsrett!

7 juridiske timer

Meet Ullevål, Sognsveien 77, Oslo

10.11.2020 09.00 - 16.35

Medlemmer: 4 200 NOK Andre: 5 200 NOK

Les mer og meld deg på

HVA LÆRER DU?

Dette kurset er den faglige og sosiale arenaen for deg som arbeider med kontraktsrett, i år må vi begrense oss til en dag - og kurset er lagt til Oslo.  Det er også begrenset hvor mange vi kan gi plass til fysisk på kurset  - så  her gjelder først til mølla-prinsippet. Du har imidlertid også mulighet til å følge foredragsholderne digitalt. Kurset gir en nyttig ajourføring om hva som har skjedd innenfor rettsområdet i løpet av det siste året, samt en fordypning i enkelte temaer som ansees særlig relevante for deltakerne. Årets kurs har foruten en gjennomgang av nyhetene innen rettsområdet, fokus på konkurs/gjeoldsforhandlinger i kontraktuelle forhold og særlige utfordringer knyttet til  kontrakter med det offentlige.

For deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i kontraktsrett i høst, så tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset. Påmeldingen til livestream finner du her