Den årlige personskadeerstatningsrettsdagen 2020

Er du advokat, dommer, jurist eller saksbehandler som arbeider med personskadeerstatning? Bli oppdatert på årets kurs i Oslo.

5 juridiske timer / 1 etikktime

Oslo Kongressenter Folkets Hus, Youngs gate 21, OSLO

13.11.2020 08.30 - 16.00

Medlemmer: 4 200 NOK Andre: 5 200 NOK

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Hva er riktig erstatning?

Erstatningsretten reiser mange rettslige og medisinske utfordringer. Den årlige personskadeerstatningsrettsdagen tar sikte på å gi en grundig rettslig og medisinsk gjennomgang av de mest aktuelle temaene innen erstatningsretten, og etter å ha blitt avholdt i over 20 år, har kurset for mange blitt en naturlig årlig sosial og faglig møteplass.

Årets kurs begynner med to timers dypdykk i nyere praksis. Deretter tar vi for oss temaet om gjenopptak og erstatningsutmålingen ved gjenopptak. Kurset avsluttes med en time etikk, som vanligvis leveres på en lett og humoristisk måte. Årets utvalgte temaer blir bredt belyst ved forskjellige aktører innen erstatningsrettsområdet.

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i konkursrett i høst. I år tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset.
Dersom dette er aktuelt for deg kan du gå til kursanonnsen for livestream her.