Den årlige selskapsretts- og tranasksjonskonferansedagen 2020

Medlemmer: 4 200 NOK Andre: 5 200 NOK

Les mer og meld deg på

HVA LÆRER DU?

I år blir Den årlige Selskapsrett -og Transaksjonskonferansen kuttet til en dag og flyttet til Oslo.  Til tross for at vi ikke kan samles slik vi gjør tradisjonelt, jobber JUS for at advokater og jurister får tilstrekkelig etterutdanning. Årets selskapsrett- og transaksjonskonferanse inneholder blant annet oppdateringsforedrag og muligheten til å ta en dypdykk i enkelte aktuelle problemstillinger. Det er temaer som blant annet styreansvar i finansiellkrise og ny rekonstruksjonslov og distressed M&A med landets fremste advokater som har en solid erfaring innenfor disse temaene.

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i selskapsrett i høst. I år tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset. Dersom dette er aktuelt for deg kan du gå til kursanonnsen for livestream her.