Den årlige statsstøttedagen

Her får du den tradisjonelle oppdateringen fra departementet og ESA, samt fra EU/EØS . I tillegg tar vi et dypdykk i flere aktuelle temaer.

7 juridiske timer

Oslo Kongressenter Folkets Hus, Youngs gate 21, OSLO

26.11.2020 09.00 - 17.00

Medlemmer: 4 200 NOK Andre: 5 200 NOK

Les mer og meld deg på

HVA LÆRER DU?

På grunnet av koronasituasjonen har vi måttet utsette årets statstøttekurs til høsten. Kurset blir redusert til en dag og flyttet til Oslo sentrum. I tradisjonens tro, er vi har vi fokus på nytt fra departementet og ESA, og oppdatering fra EU/EØS . I tillegg tar vi et dypdykk i flere temaer som blant annet: Revisjon av reglene om statsstøtte, privat håndheving, norske myndigheters egen håndtering på brudd av offentlig statsstøtte. Kurset vil ha foredragsholdere som er de fremste innen sitt fagområde. Det vil også være anledning til å stille spørsmål til foredragsholdere.

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige statsstøttekurs i høst. I år tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset. Dersom dette er aktuelt for deg kan du gå til kursanonnsen for livestream her.