Det årlige konkursrettskurset

Er du oppdatert på det siste innen konkurs- og panterett? I tillegg til den årlige oppdateringen behandler vi flere interessante problemstillinger på årets kurs. Velkommen til årets samlingspunkt innen konkursrett.

9 juridiske timer / 1 etikktime

Hotel Norge Kristiansand, Dronningens gate 5, KRISTIANSAND S

04.06.2020 09.00 - 05.06.2020 12.30

Medlemmer: 5 700 NOK Andre: 7 200 NOK

Meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Tradisjonen tro kan JUS ønske velkommen til Kristiansand og Det årlige fordypningskurset i konkurs i juni (etter pinse). Foruten det faste oppdateringsforedraget, behandler årets kurs mange interessante temaer - vi setter blant annet fokus på morselskaps-/konserngarantier, kompliserte konsernstrukturer og GDPR i konkursbehandling. Vi ønsker velkommen til årets samlingspunkt innen konkursrett.

I år har vi valgt å legge kurset og festmiddagen på "nye" Hotel Norge og den flotte kongressalen med ekstraordinær takhøyde, vinduer fra gulv til tak og utsikt til byen fra to sider. Hotellet er stengt for omfattende oppussing og åpner igjen den 1. mai.

Merk at programmet starter klokken 09.30 torsdag morgen 4. juni. For overnatting og deilig frokost velger man mellom Hotel Norge og Thon Hotel Parken.