Det årlige statsstøttekurset

Dette kurset er den årlige arenaen for deg som jobber med statsstøtterettslige problemstillinger i ditt daglige virke, og som vil følge med på hva som skjer på dette området – nasjonalt og internasjonalt.

11 juridiske timer

Quality Hotel Expo Fornebu, Snarøyveien 20, FORNEBU

23.04.2020 09.00 - 24.04.2020 13.00

Medlemmer: 5 700 NOK Andre: 7 200 NOK

Meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Nytt fra departementet og ESA, og oppdatering fra EU/EØS er faste innslag på dette årlige kurset. I tillegg tar vi et dypdykk i flere temaer som blant annet: Revisjon av reglene om statsstøtte, privat håndheving, norske myndigheters egen håndtering på brudd av offentlig statsstøtte, og foreldelse og statsstøtte. Videre vil få et innblikk i kommunen som næringsutvikler og statstøtteregelverket sett fra et journalistisk blikk. Kurset vil ha foredragsholdere som er de fremste innen sitt fagområde. Det vil også være anledning til å stille spørsmål til foredragsholdere.

Dette kurset byr på en faglig og sosial arena hvor du møter spesialistene, men også generalistene som skal forholde seg til reglene i deres hverdag.

Vi ønsker deg velkommen til kurset!