E-kurs: Den vanskelige samtalen

Dette temaet er aktuelt for deg som kollega, prosjektleder eller leder. Ved å følge e-kurset får du en metodisk tilnærming til det å håndtere det vi kaller en vanskelig eller brysom samtale.

1 ikke-juridisk time

E-kurs

31.12.2020

Medlemmer: 900 NOK Andre: 1 450 NOK Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Du lever og jobber sammen med mennesker. I kommunikasjon mellom mennesker skjer det både gode ting og dårlige ting. Kommunikasjon er og blir like fundamentalt for det å være menneske. Ved å følge e-kurset får du noen enkle grep og illustrasjoner som forhåpentligvis gjør deg i stand til å ta opp vanskelige og brysomme temaer, heller før enn etter.
Dette e-kurset er aktuelt for deg enten du er kollega, prosjektleder eller leder. Foredragsholder er psykolog og direktør i JUS, Torbjørn Buer.

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.