E-kurs: Personvernombudskurs – I

Her får du konkret veiledning i å forstå og håndtere rollen som personvernombud. Få en praktisk tilnærming til konkrete spørsmål og rettslige problemstillinger som du som ombud møter i ditt daglige virke. Du kan se kurset hjemmefra eller på jobben – når det passer!

6 juridiske timer

E-kurs

31.12.2021

Medlemmer: 3 100 NOK ekskl. mva. / Andre: 3 700 NOK ekskl. mva. / Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Her får du en gjennomgang av tidsaktuelle problemstillinger. Kurset inneholder eksempler som illustrerer problemstillinger med forslag til løsninger. Datatilsynet og JUS har et godt samarbeid, hvor tilsynet her deler sine forventninger og erfaringer, inkludert hva de opplever som typiske spørsmål etter innføringen av EUs personvernforordning (GDPR).

Kurset er digitalt og kan tas når som helst.

_____

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (årlige oppdateringskurs eller andre kurs som tilbys via livestream). Her kan du lese mer om abonnementet.