E-kurs: Reglene om offentlig støtte - en 360 graders innføring

Her får du en innføring i reglene om offentlig støtte.

3 juridiske timer

E-kurs

31.12.2020

Medlemmer: 2 100 NOK Andre: 2 600 NOK Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Dette kurset gir deg en innføring i reglene om offentlig støtte.

Reglene om offentlig støtte får stadig større praktisk betydning for støttegiver og støttemottager, og Kommisjonen og EFTAs overvåkningsorgan (ESA) retter et stadig skarpere lys på ulike ordninger i medlemsstatene. I praksis ser vi bl.a. flere saker som involverer kommuner. Det er derfor viktig å kjenne reglene når du f.eks. skal rådgi det offentlige når de opptrer i markedet som kommersiell aktør eller du representerer en eventuell støttemottager.

Praktiske opplysninger:

Du bestemmer selv hvor stor del av kurset du ønsker å gjennomføre av gangen, men for å få godkjent etterutdanningstimer må du se gjennom hele kurset og også svare på kontrollspørsmålene til slutt.

Når du kjøper kurset får du tilgang til videoleksjonene samt PowerPoint-presentasjonen som benyttes i kurset.

Du kan ta kurset på PC/Mac, nettbrett eller telefon. Etter at du har meldt deg på kurset får du tilsendt en e-post med instruksjoner og oppstartslenke. Du vil motta lenken 1-2 virkedager etter registrering.

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.