E-kurs: Forhandlinger - slik gjør du det

Vi er alle forhandlere, men bare få av oss er virkelig gode. Forskningen viser at det er stor variasjon i forhandlingsresultater. De aller fleste kan forbedre seg. Mye står på spill. Mislykkes du, kan det bety tapte kontrakter, ulønnsomme prosjekter og brutte relasjoner. Lykkes du, kan du skape vekst og resultater samtidig som du vinner venner og styrker relasjoner.

2 juridiske timer

HVA LÆRER DU?

Dette kurset er et grunnleggende kurs som gir deg en innføring i forhandling. Kurset kan stå alene eller brukes som en introduksjon til våre øvrige kurs i forhandling som ikke forutsetter at du har deltatt på andre kurs i forhandling.

Kurset tar for seg nøkkelbegreper du kan bruke for å analysere og forstå praktiske forhandlingssituasjoner. Kurset bygger på teori og forskning om forhandlinger og hva som faktisk gir deg de beste resultatene.

Ved å delta på dette kurset vil du:

• Tilegne deg et systematisk begrepsapparat for å analysere og forstå praktiske forhandlingssituasjoner og til å organisere dine erfaringer
  • Lære hvordan du forbereder deg effektivt til forhandlinger
  • Lære hvordan du gjennomfører forhandlinger på en sikker måte og med suksess

Kursleder og den faglige «røde tråden» på alle kursene i profesjonell forhandling er Sverre Blandhol.

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.