Juristkongress - Ledelse

Thon Hotel Arena, Nesgata 1, LILLESTRØM

20.11.2018 08.45 - 21.11.2018 15.00

Meld deg på her

Juristkongress er høstens største arena for profesjonen, og arrangeres nå for fjerde gang. Tradisjonen tro vil vi by på et dagsaktuelt og spennende fagprogram, med profilerte jurister og foredragsholdere. I år kan du velge mellom fagsporene ledelse, eierstyring, teknologi, arbeidsliv, forhandlinger og menneskerettigheter. Her settes faglige og samfunnsaktuelle problemstillinger på dagsorden.  Velkommen!

HVA LÆRER DU?

Peter Robinson fra Pepperdine University, som mange nok husker fra kongressen i 2014, gjester oss på den første dagen. Han har kommet med ny bok siden sist; om det å si unnskyld. En ikke ukjent utfordring for mange – også jurister og ledere! Her er det stoff til ettertanke og handling.

Endringsprosesser er kommet for å bli og prosjektleder i JUS  Torbjørn Buer og AFF’s Nicole Njå gir deg en introduksjon til syv prinsipper for å manøvrere i dynamiske endringsprosesser.

På dag 2 blir du utfordret på digital forståelse av Bente Storhaug -  lederekspert og teknologifreak siden 90- tallet.