Juristkongress: Virksomhetsstyring

Juristkongress 2020 er høstens store begivenhet, og arenaen hvor alle jurister kan møtes på tvers av bransje og sektor. Tradisjonen tro vil vi by på et dagsaktuelt, utfordrende og variert fagprogram, med profilerte jurister og foredragsholdere fra ulike profesjoner. I år kan du velge mellom fagsporene virksomhetsstyring, ledelse, arbeidsliv, sikkerhet og forvaltningsrett. Vi gleder oss til å se deg torsdag 19. november på The Hub. Velkommen!

6 juridiske timer / 1 ikke-juridisk time

Clarion Hotel the Hub, Biskop Gunnerusgt. 3, OSLO

19.11.2020 08.15 - 23.15

Medlemmer: 4 900 NOK Andre: 5 900 NOK + valgfrie tillegg

Les mer og meld deg på

HVA LÆRER DU?

Virksomhetsstyring - bedriftsjurister tar for seg aktuelle temaer innen compliance. Årets fagspor vil ta for seg aktuelle problemstillinger innen hvitvasking, korrupsjon, ESG og ditialiseringsarbeid. Fagsporet er relevant både for jurister og advokater, både i private og offentlige virksomheter. Det vil være anledning til å stille spørsmål til foredragsholdere, og i tillegg vil det være rom for gode faglige diskusjoner, både under foredragene og i pausene.

____

Under kongressen har vi flere foredrag som omhandler digitaliseringen av og i samfunnet. I tillegg leverer vi to av fagsporene heldgitalt. Så, den oransje tråden i år er digitalisering.

Derfor ønsker vi også å gi deg tilgang flere e-seminarer uavhengig av fagspor, som du kan lese mer om i programmet. Vi gir deg tre meget aktuelle foredrag om personlig lederskap, personvern og rasisme – og en seanse med morgentrim, i god morgenseminar-tradisjon!