JUS-KURS: Den årlige IKT-rettsdagen

Delta på årets IKT-rettskurs digitalt via direktestrømming! I tillegg til en ajourføring innen IKT-retten og aktuelle temaer, har vi med oss Harvard-professor, Bob Bordone, for å snakke om virtuelle forhandlinger.

7 juridiske timer

Livestream

04.03.2021 09.00 - 14.30

Medlemmer: 4 300 NOK Andre: 5 400 NOK

Les mer og meld deg på

HVA LÆRER DU?

IKT-rettskurset er et årlig kurs for faglig oppdatering og fordypning for advokater og andre jurister som arbeider med og har interesse for IKT og IKT-kontrakter. Nytt for året er at kurset arrangeres heldigitalt. Årets program gir deg det årlige oppdateringsforedraget, siste nytt vedr. Schrems II-dommen og de nye skytjenesteavtalene, en analyse av nylige IT-dommer og hva som kjennetegner en god SLA. Som i fjor byr vi på hummer og kanari i det årlige speed-foredraget fra de unge og lovende. Årets høydepunkt er at vi har med oss Bob Bordone fra USA som skal snakke om virtuelle forhandlinger. Årets kurs vil du ikke gå glipp av!

Kurset er utarbeidet av JUS' fagutvalg for IKT-rett.
________

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (som dette årlige oppdateringskurset eller andre kurs som tilbys via livestream). Her kan du lese mer om abonnementet.