JUS-KURS: Det årlige statsstøttekurset

Dette kurset er den årlige arenaen for deg som jobber med statsstøtterettslige problemstillinger i ditt daglige virke, og som vil følge med på hva som skjer på dette området – nasjonalt og internasjonalt.

8 juridiske timer

Oslo Kongressenter Folkets Hus, Youngs gate 21, Oslo

16.06.2021 09.00 - 17.30

Medlemmer: 4 300 NOK / Andre: 5 400 NOK

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Det årlige statstøttekurset 2021 vil være en kombinasjon om ajourføring med de tradisjonelle bolkene fra ESA, Fiskeri- og Næringsdepartementet samt oppdatering innen rettsområdene i nasjonal og internasjonal rett, og relevante dagsaktuelle temaer. I årets program vil vi gå nærmere inn på markedsaktørprinsippet, EFTA- økonomisk aktivitet og digitale løsninger, samt miljøstøtte og lavutslipp. Vi har med oss landets fremste fageksperter som vil gi oss en grundig gjennomgang av de enkelte temaene.

Det vil være anledning til å stille spørsmål til foredragsholdere. Årets kurs vil være en hybridkurs, det vil si at det er både anledning til å delta fysisk og digitalt til dette kurset.

Det årlige statsstøttekurset byr på en faglig og sosial arena hvor du møter spesialistene, men også generalistene som skal forholde seg til reglene i deres hverdag.

Vi ønsker deg velkommen til kurset!

Du kan også delta digitalt via direktestrømming. Les mer her.