JUS-KURS: Personvernombudkurs del - II

Dette kurset er rettet mot deg som ønsker å gå mer i dybden på utvalgte temaer og problemstillinger. Følg kurset digitalt, via direktestrømming!

6 juridiske timer

Livestream

09.03.2021 10.15 - 16.15

Medlemmer: 4 150 NOK Andre: 5 250 NOK

Les mer og meld deg på

HVA LÆRER DU?

Vi fortsetter med de årlige personvernombudskursene i JUS. Som tidligere, deler vi kurset i to, hvor del II er rettet mot dem som ønsker å gå mer i dybden på utvalgte temaer og problemstillinger, mens del I er en innføring. På dette kurset vil du få konkret veiledning i å forstå og håndtere rollen som personvernombud og praktisk tilnærming til konkrete spørsmål og rettslige problemstillinger du som ombud møter i ditt daglige virke. Kurset inneholder eksempler med forslag til løsninger.

Datatilsynet har en sentral rolle og deler sine erfaringer knyttet til de første GDPR-sakene.

Du vil også få anledning til å stille dine egne spørsmål til foredragsholderne og Datatilsynet. Kurset inneholder særlige temaer både for ombud i offentlig og privat sektor.

Kurset kan eventuelt kombineres med Personvernombudskurset del I (digitalt), dersom det er ønskelig med en mer grunnleggende innføring før det bygges på med del II.
___________

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (årlige oppdateringskurs eller andre kurs som tilbys via livestream).
 Her kan du lese mer om abonnementet.