Lederkonferansen

Lederkonferansen19 samler akademikere innen offentlig og privat sektor til faglig inspirasjon og nettverksbygging.

5 ikke-juridiske timer

Clarion Hotel Oslo, Dronning Eufemias Gate 15, Oslo

29.08.2019 12.00 - 16.30

Meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Lederkonferansen19 er et samarbeidsprosjekt mellom JUS og de 4 fagforeninger i Akademikerne: Juristforbundet, Samfunnsviterne, Naturviterne og Samfunnsøkonomene. Målet er å inspirere og utfordre deg som leder; til ditt fulle potensiale. Gjennom plenumsforedrag, musikalsk innslag og en fin ramme i Bjørvika ser vi frem til en sommerlig lederkonferanse, med faglig påfyll. Vi kan love deg en uforglemmelig dag. Meld deg på!

Vi har utfordret 3 ledere, fra ulike bransjer, til å komme med sin egen personlige lederskaps-historie, under tittelen «Hvorfor gjør de ikke som jeg sier?».
Einar Wergeland-Jensen, direktør i AS3, vil komme med det nyeste innen lederskapsforskning.
Den kjente lederen og formidleren Anita Krohn Traaseth vil forelese under tittelen: Annerledes å lede i privat sektor?
Og til sist stiller vi spørsmålet: Hva er nudging? Her har vi fått med oss psykolog Jan Ole Hesselberg. Kjent for mange gjennom TV programmet til NRK: Folkeopplysningen.