Livestream: Den årlige familie- og arverettsdagen 2020

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjerndelta» på vårt årlige oppdateringskurs i familie- og arverett. Rigg deg til ved PC-en og følg kurset digitalt og «live». Årets kurs vil gjennomføres torsdag 22. oktober. Vel møtt til strømming!

8 juridiske timer

31.12.2020

Medlemmer: 3 700 NOK Andre: 4 700 NOK Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Kurset holder deg oppdatert på familie-, arve- og skifterettens område med vekt på nyheter av betydning. Vi har de faste ajouføringstimene, hvor deltakere blir oppdatert på ny lovgivning og relevant praksis som har vært det siste året. I tillegg har vi valgt enkelte hovedtemaer som blant annet værdisettelse og skjevdeling av næringsvirksomhet, og nytt kapitel i ekteskapsloven om skifte.

Dette kurset vil gi deg muligheten til å høre foredrag fra Norges fremste og mest erfarne ledere og fageksperte. Kurset gir nyttige faglige oppdateringer og praktiske tips.

I år tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset. En gang imellom passer kanskje denne form av deltakelse bedre enn å reise til kurslokalet og delta fysisk. Det sosiale fellesskapet tar du igjen på et senere JUS-kurs!

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.

Dersom du ønsker å delta i Oslo den 22. oktober kan påmelding til det fysiske kurset gjøres her.