Livestream: Den årlige helserettsdagen 2020

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i helserett. Rigg deg til ved PC'en og følg kurset digitalt og «live». Årets kurs vil gjennomføres fredag 16. oktober. Vel møtt til streaming!

7 juridiske timer

E-kurs

31.12.2020

Medlemmer: 3 700 NOK Andre: 4 700 NOK Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Her får du en oppdatering på helserettens område, med vekt på nyheter av betydning. Vi har de faste ajouføringstimene, hvor deltakere blir oppdatert på relevant praksis som har vært det siste året. Vi belyser også enkelte hovedtemaer innen helserett i koronaens tid, og ser nærmere på kommunenes helserettslige urfordringer.

På dette kurset får du høre foredrag fra Norges fremste og mest erfarne ledere og fageksperte. Kurset gir nyttige faglige oppdateringer og praktiske tips. Det blir lagt opp til at det er mulig å stille spørsmål til foredragsholdere.En gang imellom passer kanskje denne form av deltakelse bedre enn å reise til kurslokalet og delta fysisk. Det sosiale fellesskapet tar du igjen på et senere JUS-kurs!

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.

Dersom du ønsker å delta i Oslo den 16. oktober kan påmelding til det fysiske kurset gjøres her.