Livestream: Den årlige kokurransedagen 2020

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i konkurranserett. Rigg deg til ved PC'en og følg kurset digitalt og «live».

10 juridiske timer

31.12.2020

Medlemmer: 3 700 NOK Andre: 4 700 NOK Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

I år blir den årlige konkurranserettskurset redusert til en dag og flyttet til Oslo. JUS ønsker å opprettholde tradisjonene om å avholde det årlige konkurranserettskurset, samtidig som vi tar hensyn og bidrar til å redusere risikoen for koronasmitte.

I tradisjonstro, vil kurset gir en oppdatering om rettsutviklingen på konkurranserettsområdet i Norge, EU /EØS samt en fordypning i aktuelle problemstillinger. Konkurransetilsynet, Nærings- og fiskeridepartementet og EFTAs overvåkningsorgan vil orientere om dagsaktuelle konkurransepolitiske utfordringer. Andre aktuelle rettsavgjørelser og aktuelle temaer vil også være i fokus i årets årlige kurs.

Enkelte oppdateringsforedrag fra EU/EØS vil bli filmet på forhånd og distrubert til deltakerne på kursdagen. De øvrige temaene vil gjennomføres fysisk. De som imidlertid meldr seg som deltaker på streaming, vil motta hele kurset digitalt i sin helhet, hvor de fysiske foredragene blir livestreamet og de øvrige foredraget sendt som e-kurs filer.

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.

Dersom du ønsker å delta i Oslo den 17. september, kan påmelding til det fysiske kurset gjøres her.