Livestream: Den årlige konkursrettsdagen 2020

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i konkursrett. Rigg deg til ved PC'en og følg kurset digitalt og «live». Årets kurs vil gjennomføres torsdag 29. oktober. Vel møtt til streaming!

7 juridiske timer

E-kurs

31.12.2020

Medlemmer: 3 700 NOK Andre: 4 700 NOK Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Vi ønsker velkommen til årets arena innen konkursrett. Foruten det faste oppdateringsforedraget, behandler årets kurs mange interessante temaer - vi setter blant annet fokus på retailkonkurser, morselskaps-/konserngarantier, kompliserte konsernstrukturer og proforma i lys av Vik-saken fra Høyesterett.

I år tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset. En gang imellom passer kanskje denne form av deltakelse bedre enn å reise til kurslokalet og delta fysisk. Det sosiale fellesskapet tar du igjen på et senere JUS-kurs!

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.

Dersom du ønsker å delta i Oslo den 29. oktober kan påmelding til det fysiske kurset gjøres her.