Livestream: Den årlige personskadeerstatningsrettsdagen 2020

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige oppdateringskurs i personskadeerstatningsrett. Rigg deg til ved PC'en og følg kurset digitalt og «live». Årets kurs vil gjennomføres fredag 13. november. Vel møtt til streaming!

5 juridiske timer / 1 etikktime

E-kurs

29.10.2020 08.30 - 16.15

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Hva er riktig erstatning?

Erstatningsretten reiser mange rettslige og medisinske utfordringer. Den årlige personskadeerstatningsrettsdagen tar sikte på å gi en grundig rettslig og medisinsk gjennomgang av de mest aktuelle temaene innen erstatningsretten.

Årets kurs begynner med to timers dypdykk i nyere praksis hvorefter vi tar for oss temaet om gjenopptak og erstatningsutmålingen ved gjenopptak. Kurset avsluttes med en time etikk, som vanligvis leveres på en lett og humoristisk måte. Årets utvalgte temaer blir bredt belyst ved forskjellige aktører innen erstatningsrettsområdet.

En gang imellom passer kanskje denne form av deltakelse bedre enn å reise til kurslokalet og delta fysisk. Det sosiale fellesskapet tar du igjen på et senere JUS-kurs!

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.

Dersom du ønsker å delta i Oslo den 29. oktober kan påmelding til det fysiske kurset gjøres her.