Livestream: Den årlige statsstøttedagen

JUS tenker også på deg som ønsker å «fjern-delta» på vårt årlige statsstøttekurs. Rigg deg til ved PC'en og følg kurset digitalt og «live».

7 juridiske timer

E-kurs

31.12.2020

Medlemmer: 3 700 NOK Andre: 4 700 NOK Pris for abonnenter 0,-

Les mer og meld deg på her

HVA LÆRER DU?

På grunnet av koronasituasjonen har vi måttet utsette årets statstøttekurs til høsten.  Kurset blir redusert til en dag og flyttet til Oslo sentrum. I tradisjonens tro, er vi har vi fokus på nytt fra departementet og ESA, og oppdatering fra EU/EØS . I tillegg tar vi et dypdykk i flere temaer som blant annet: Revisjon av reglene om statsstøtte, privat håndheving, norske myndigheters egen håndtering på brudd av offentlig statsstøtte. Kurset vil ha foredragsholdere som er de fremste innen sitt fagområde. Det vil også være anledning til å stille spørsmål til foredragsholdere.

I år tilbyr vi deltakelse på livestream av dette kurset. En gang imellom passer kanskje denne form av deltakelse bedre enn å reise til kurslokalet og delta fysisk. Det sosiale fellesskapet tar du igjen på et senere JUS-kurs!

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut kalenderåret 2020. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til livestream-versjonen av høstens årlige oppdateringskurs. Her kan du lese mer om abonnementet.

Dersom du ønsker å delta i Oslo den 26. november  kan påmelding til det fysiske kurset gjøres her.