God ledelse = gode økonomiske resultater

2 ikke-juridiske timer

Juristenes Hus, Kristian Augusts gate 9, Oslo

12.02.2020 17.00 - 19.00

Pris: Kr 1050 for medlemmer / kr 1800 for andre

Meld deg på her

Temaer som vil bli belyst er blant andre:

• Hva skal ledelse være i advokatbransjen og i vårt advokatfirma?
  • Hva kjennetegner god og effektiv ledelse?
  • Hva sier forskningen – hva er opplevd praksis?
  • Hva kjennetegner min lederplattform: hvordan ønsker jeg å utvikle min lederstil og lederferdigheter?
  • Introduksjon til personlige preferanser basert på 5 faktor modellen (personlighet)
  • Min personlige handlingsplan

Foredragsholdere er Cecilie Klæboe og Reidar Myrvang fra Advisi, som har lang erfaring innen leder og organisasjonsutvikling, samt rekruttering og utvelgelse, også fra advokatbransjen.

Cecilie Klæboe har over 20 års erfaring og dokumenterbare resultatet med utvikling og gjennomføring av mentor-programmer, lederutviklingsprogrammer, lederstøtte, kommunikasjonstrening, karrierecoaching, medarbeiderskaps- og talentprogrammer. Hun har bakgrunn som HR-sjef i EY og som fagsjef kompetanse i NHO.

Reidar Myrvang er partner i konsulentselskapet Advisi SA. Han jobber mye med rekruttering, leder- og medarbeiderutvikling samt holder foredrag og kurs om god og effektiv ledelse med mer. Han har Executive Master of Mangament fra Handelshøyskolen BI med spesialisering innenfor HR og lederutvikling i organisasjoner. I tillegg har han bred erfaring fra bank- og finansbransjen samt varehandel i roller både som toppleder og mellomleder.

Dørene åpner kl. 16.30 for registrering og enkel servering av mat og drikke.