God kommunikasjon = gode økonomiske resultater

2 ikke-juridiske timer

Juristenes Hus, Kristian Augusts gate 9, Oslo

31.03.2020 17.00 - 19.00

Pris: Kr 1050 for medlemmer / kr 1800 for andre

Meld deg på her

Temaer som vil bli belyst er blant andre:

• Kommunikasjon og utviklende lederskap
  • Hvordan utøves kommunikasjon i advokatbransjen og hos oss?
  • Hva kjennetegner de som lykkes best?
  • Å stille spørsmål
  • Å gi konstruktive tilbakemeldinger
  • Den «vanskelige-nødvendige» samtalen

Foredragsholdere er Cecilie Klæboe og Reidar Myrvang fra Advisi, som har lang erfaring innen leder og organisasjonsutvikling, samt rekruttering og utvelgelse, også fra advokatbransjen.

Cecilie Klæboe har over 20 års erfaring og dokumenterbare resultatet med utvikling og gjennomføring av mentor-programmer, lederutviklingsprogrammer, lederstøtte, kommunikasjonstrening, karrierecoaching, medarbeiderskaps- og talentprogrammer. Hun har bakgrunn som HR-sjef i EY og som fagsjef kompetanse i NHO.

Reidar Myrvang er partner i konsulentselskapet Advisi SA. Han jobber mye med rekruttering, leder- og medarbeiderutvikling samt holder foredrag og kurs om god og effektiv ledelse med mer. Han har Executive Master of Mangament fra Handelshøyskolen BI med spesialisering innenfor HR og lederutvikling i organisasjoner. I tillegg har han bred erfaring fra bank- og finansbransjen samt varehandel i roller både som toppleder og mellomleder.

Dørene åpner kl. 16.30 for registrering og enkel servering av mat og drikke.