Opptak: Den årlige IKT-rettsdagen

I tillegg til en ajourføring innen IKT-retten, belyses andre aktuelle temaer innenfor rettsområdet.

7 juridiske timer

Opptak

31.12.2021

Medlemmer: 4 300 NOK ekskl. mva. / Andre: 5 400 NOK ekskl. mva.

Les mer og meld deg på her

Dette er et opptak av livestream-kurset våren 2021

IKT-rettskurset er et årlig kurs for faglig oppdatering og fordypning for advokater og andre jurister som arbeider med og har interesse for IKT og IKT-kontrakter. Nytt for året er at kurset arrangeres heldigitalt. Årets program gir deg det årlige oppdateringsforedraget, siste nytt vedr. Schrems II-dommen og de nye skytjenesteavtalene, en analyse av nylige IT-dommer og hva som kjennetegner en god SLA. Som i fjor byr vi på hummer og kanari i det årlige speed-foredraget fra de unge og lovende. Årets høydepunkt er at vi har med oss Bob Bordone fra USA som skal snakke om virtuelle forhandlinger. Årets kurs vil du ikke gå glipp av!

Kurset er utarbeidet av JUS' fagutvalg for IKT-rett.
________

PS! JUS tilbyr et digitalt abonnement. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (som dette årlige oppdateringskurset eller andre kurs som tilbys via livestream). Her kan du lese mer om abonnementet.