Opptak: Den årlige konkursrettsdagen

Er du oppdatert på det siste innen konkurs-, akkord- og panterett? I tillegg til den årlige oppdateringen ble flere interessante problemstillinger behandlet på årets kurs.

7 juridiske timer / 1 etikktime

Opptak

31.12.2021

Medlemmer: 4 300 NOK ekskl. mva. / Andre: 5 400 NOK ekskl. mva.

Les mer og meld deg på her

Tradisjonen tro kan JUS og fagutvalget i konkurs, akkord og panterett, ønske velkommen til Det årlige fordypningskurset i konkurs. Foruten det faste oppdateringsforedraget til advokat Leif Petter Madsen, behandler årets kurs mange interessante temaer. Gjeldsanalytiker Morten Trasti gir oss en kort fremtidsanalyse av høsten, advokat Anne Helsingeng gir advokatene sin etikktime, advokat Lene Langseth presenterer GDPR krav i konkursbobehandling og advokat Linn Drejer-Dølvik gir oss en kort innføring i reglene for leasingavtaler. En større del av kurset er øremerket den nye rekonstruksjonsloven som vil bli presentert av advokatene Jon Skjørshammer og Håvard Wiker. Årets kurs gir 7 juridiske timer og 1 etikktime.

Grunnet koronarestriksjonene er årets kurs heldigitalt. Følg kurset og få med deg siste nytt, der du er.

PS! JUS tilbyr nå et digitalt abonnement ut 2021. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (årlige oppdateringskurs eller andre kurs som tilbys via livestream). Her kan du lese mer om abonnementet.