Opptak: Det årlige barnerettskurset

Dette er årets arena for alle som arbeider med barn- og barnevernsrett. Vi kan også by på et spennende fagprogram og førsteklasses forelesere

6 juridiske timer

Opptak

31.12.2021

Medlemmer: 4 300 NOK ekskl. mva. / Andre: 5 400 NOK ekskl. mva.

Les mer og meld deg på her

Dette er et opptak av livestream-kurset våren 2021

Dette er kurset for alle som arbeider med barnerett og barnevernsrett. Du får en oppdatering på rettskildene innen dette området og en innsikt i utvalgte aktuelle temaer. På årets kurs får vi Karl Harald Søvig sitt syn på hva dommene fra EMD har av betydning for norsk barnevern. Vi blir også gitt en komparativ fremstilling av barnevernsrett i Norden. To bolker omhandler når barn er i konflikt med loven, samt forløpet og behandlingen de inntrer i etter lovovertredelsen.

_____

PS! JUS tilbyr et digitalt abonnement. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (årlige oppdateringskurs eller andre kurs som tilbys via livestream). Her kan du lese mer om abonnementet.