Opptak: Det årlige kurset i offentlige anskaffelser

Dette er årets kurs for deg som jobber med offentlige anskaffelser. På denne «årlige anskaffelsesdagen» fokuserer vi på dybdeanalyser av enkelte særlig viktige problemstillinger knyttet til regelverket, og gir ellers som vanlig en oppdatering av det siste års retts- og KOFA-praksis.

7 juridiske timer

Opptak

31.12.2021

Medlemmer: 4 300 NOK ekskl. mva. / Andre: 5 400 NOK ekskl. mva.

Les mer og meld deg på her

Dette er et opptak av livestream-kurset våren 2021

Dette kurset har i mange år vært den faglige og sosiale arenaen for deg som arbeider med offentlige anskaffelser –  i 2021 har vi begrenset oss til en dag. Det er også begrenset hvor mange av dere som kan delta fysisk - det er først til mølla-prinsippet som gjelder. Til gjengjeld er det mulig å følge foredragsholderne digitalt. De gir deg en oppdatering innenfor rettsområdet og en dypere innsikt i de temaer årets kurs har fokus på. Ny info per 8. mars: Kurset blir heldigitalt.

På denne årlige anskaffelsesdagen fokuserer vi på dybdeanalyser av enkelte særlig viktige problemstillinger knyttet til regelverket, og gir ellers som vanlig en oppdatering av det siste års retts- og KOFA-praksis. Samfunnsansvaret oppdragsgivere er forpliktet til å ta gjennom anskaffelsesprosessen har stadig blitt mer aktuelt, og kurset vil gjennomgå problemstillinger knyttet til miljøansvar og seriøsitetsbestemmelser. Vi ser også nærmere på de vesentlige endringene i samspillskontrakter og komplekse kontrakter og på normalisering og evaluering av poeng. Dagen avsluttes med et særlig oppdragsgiverperspektiv.

______

PS! JUS tilbyr et digitalt abonnement. Her får du tilgang til markedets største digitale portefølje av juridiske kurs. Som en del av dette abonnementet får du også tilgang til to livestreamkurs (årlige oppdateringskurs eller andre kurs som tilbys via livestream). Her kan du lese mer om abonnementet.