Personvern i praksis

Skaff deg overblikk over de viktigste tingene du skal vite om personvern. Få «Personvernhåndboken» med deg hjem og ha et ekstra arbeidsverktøy når du skal håndtere personvern i praksis.

7 juridiske timer

JUS Lab, Kristian Augusts gate 7B, OSLO

02.04.2020 08.30 - 15.45

Meld deg på her

HVA LÆRER DU?

Vi har opdatert kurset personvern i praksis. Det er like relevant for deltakere som har deltatt på tidligere kurs. Dette er et intensivt og praktisk rettet kurs hvor du får konkret veiledning i metoder og tilnærming til håndtering av de vanligste problemstillingene på personvernområdet. Vi har et særlig fokus på hvilke tiltak som må på plass for å sikre etterlevelse av EUs personvernforordning som ble gjennomført i norsk rett 20. juli 2018. Praktiske problemstillinger blir belyst med foreliggende veiledninger og den nyeste domstols- og tilsynspraksis.

Du får også et nyttig oppslagsverk med deg hjem i form av "Personvernhåndboken" (Gyldendal 2016). Her kan du finne flere eksempler og praktiske tips som du kan bruke når du skal planlegge eller løse oppgavene.