Salg og markedsføring

03.02.2021 17.00 - 19.00

Pris: Kr 800 for medlemmer / kr 1600 for andre

Meld deg på her

Temaer som vil bli belyst er blant andre:
Kurset er litt «basic» i den forstand at det retter seg mot de som ønsker å få en innføring i temaet salg, som mange opplever å være utfordrende.

Vi skal snakke om hvem som selger, hvem er egentlig våre kunder, hvor selger vi (salgsarenaer), hvordan tilpasse salget til disse «arenaene», hvilke budskap vil vi formidle og ikke minst gjennomgår vi hvilke hovedutfordringer vi står overfor når vi skal selge. Vi kommer også innom hvordan salget bygges opp fra måldefinering til gjennomføring.  Videre presenteres enkle salgscase som det er lett å forholde seg til i hverdagslivet samt at vi skal dele noen erfaringer og opplevelser fra slag, uansett nivå eller kunnskap.

Foredragsholder Erik Ødegaard har lang toppleder erfaring fra ledende Nordiske konsern, herunder Svenska Handelsbanken, Telenor og Cap Gemini, Ernst & Young. Ødegaard har også lang erfaring som strategisk rådgiver for ledende nordiske selskaper, herunder betydelig erfaring med strategisk og operativ ledelse fra store norske advokatfirmaer.

Dørene åpner kl. 16.30 for registrering og enkel servering i tråd med smittevernrådene.

På grunn av smitteverntiltak er det begrenset antall plasser.