Vestfold krets: Invitasjon til julemøte og kurs - parts- og vitneavhør i sivile saker

Vestfold krets inviterer medlemmene til julemøte og kurs på ærverdige Anders Jahres Midtåsen i Sandefjord.

Midtåsen, Sandefjord

11.11.2021 16.10

Egenandel kr. 900,- for kurs med middag.

Meld deg på her

Julemøte og kurs på Midtåsen i Sandefjord: Parts- og vitneavhør i sivile saker.

Torsdag den 11. november avholder vi kurs med påfølgende middag.

Kurs på 3 kurstimer i parts- og vitneavhør i sivile saker, med særlig vekt på forberedelse til hovedforhandling.

Tid: Registrering og kaffe kl. 16:10 med kursstart presis kl. 16:30

Direkte etter kurset serveres bobler foran peisen. Vi får omvisning på Midtåsen, før vi går til middag i Arnebergsalen. Det serveres 5 retter med vin til.

Kursholder: Tage Brigt A. Skoghøy, assosiert partner, Advokatfirmaet Simonsen Vogt Wiig AS. Tage er en prosedyreadvokat med møterett for Høyesterett, og håndterer kontrakts- og erstatningstvister på tvers av ulike rettsområder. Han har betydelig erfaring med prosedyre og tvisteløsning, både for de alminnelige domstolene, voldgiftspanel og Markedsrådet, og rangeres blant landets ledende prosedyreadvokater av Chambers, Legal500 og Finansavisens advokatundersøkelse

Påmelding er bindende og det er begrenset antall plasser. Her blir det førstemann til mølla. Velkommen.