Eurocard Gold og Platinum m/reiseforsikring

Advokatforeningens fordelsavtale med Eurocard inkluderer kortene Corporate Gold og Corporate Platinum, begge med reiseforsikring.

Med mer enn 40 millioner brukersteder i mer enn 184 land, er Eurocard verdens mest anvendelige betalingskort.

Eurocard corporate med firmaansvar m/individuell fakturering

For bedrifter og enkeltmannsforetak

Pris til medlemmer av Advokatforeningen for Eurocard Corporate Gold med firmaansvar: kr 95 per person per år (normalpris kr 645)

• Bedriftsfordeler – få full oversikt og kontroll, enkelt å viderefakturere klient osv.
  • Avbestillingsforsikring uten egenandel – sammen med reisen (dekker inntil kr 25 000)
  • Inntil 50 dagers rentefri betalingsutsettelse
  • Mulighet for automatisk betalingsservice
  • Ingen gebyr ved kjøp av varer og tjenester
  • Priority Pass kan tilbys sammen med et Eurocard Corporate Gold for kr 300 per år, som gir adgang til over 850 lounger World Wide
  • Rabatt på leiebil, taxi og parkering

Mer informasjon om dette kortet finner du på Eurocard sine nettsider.

Ønsker du et Eurocard Platinum, får du i tillegg følgende:

Pris til medlemmer av Advokatforeningen for Eurocard Corporate Platinum med firmaansvar: kr 450 per år (normalpris kr 1 695)

• Concierge-tjeneste
  • Priority Pass som gir adgang til over 850 lounger World Wide
  • Ekstra sikkerhet ved netthandel
  • Utvidet reiseforsikring

Mer informasjon om dette kortet finner du på Eurocard sine nettsider.

Generelt

• Eurocard kan levere korttransaksjoner til de fleste reiseregningssystemer på markedet.
  • Med E-admin – «nettbank for bedrift» – kan du få full oversikt over alle firmakort og -konti, opprette og stoppe kort samt limitere kort.
  • Last ned Eurocard-appen (for Iphone og Android) for full oversikt og kontroll. Ta bilde av kvitteringen og legg kvitteringen sammen med den originale transaksjonen. Herfra kan du også overføre transaksjonen med bilde av kvittering til reiseregning. (Bildet vil snart bli erstattet med en digital kvittering.)

Ta kontakt med for å motta søknadsskjema for Eurocard Corporate med firmaansvar. Opplys at du er medlem av Advokatforeningen.

For å spare tid ved opprettelse av firmaavtale er det fint om du også kan fylle ut informasjon om selskapets reelleier på Eurocards nettside.

Eurocard corporate med privatansvar

For bedrifter og enkeltmannsforetak som ønsker privatansvar i kortet

Pris til medlemmer av Advokatforeningen for Eurocard Corporate Gold med privatansvar: kr 450 per år (normalpris kr 645)

• Inntil 50 dagers rentefri betalingsutsettelse
  • Mulighet for automatisk betalingsservice
  • Ingen gebyr ved kjøp av varer og tjenester
  • Se mer informasjon her og her

Ønsker du et Eurocard Platinum, får du i tillegg følgende:

Pris til medlemmer av Advokatforeningen for Eurocard Corporate Platinum med privat ansvar: kr 950 per år, tidligere kr 1 200 (normalpris kr 1 695)

• Concierge-tjeneste
  • Priority Pass som gir adgang til over 850 lounger World Wide
  • Ekstra sikkerhet ved netthandel
  • Utvidet reiseforsikring

Mer informasjon finner du på Eurocards nettsider.

Søknadsskjema Eurocard Gold med privatansvar

Søknadsskjema Eurocard Platinum med privatansvar

For spørsmål og ytterligere informasjon, kontakt:

Eurocard Kundeservice

E-post: