NorgesTaxi

Advokatforeningens medlemmer tilbys 10 % rabatt ved bruk av NorgesTaxi

Advokatforeningens medlemmer tilbys 10 % rabatt ved bruk av NorgesTaxi alle steder der de er representert i Norge.

NorgesTaxi er landets største landsdekkende taxiselskap, med biler i Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Ålesund, Drammen og Kongsberg. NorgesTaxi er del av Cabonline Group, som er Nordens ledende drosjeselskap med over 3000 drosjeselskap med 5700 kjøretøy i Norge, Sverige, Danmark og Finland.

I tillegg tilbys medlemmer rabatterte priser over hele Sverige, i København og Helsinki. Rabattene kan variere noe utenfor Norges grenser, men medlemmene vil alltid få tilgang til selskapets nest høyeste rabattsats.

Rabattavtalen gjelder kun Advokatforeningens medlemmer eller advokatfirmaer der minst 80 % av advokatene er medlem i Advokatforeningen.

Gå til rabattkode (krever innlogging).