SATS trening

SATS tilbyr Advokatforeningens medlemmer 15 % rabatt på utvalgte SATS-medlemskap med 12 måneders bindingstid.
Sats

Velkommen til SATS!

SATS er stolte av sitt brede og varierte treningstilbud. Tilbudet gir deg tilgang til det du trenger, for å føle mestring, fremgang og ta vare på din fysiske og mentale helse. SATS gir deg verktøyene du trenger for å nå dine mål.

Hos SATS finner du:

• 82 treningssentre på landsbasis
  • Bredt utvalg av gruppetimer
  • Fleksible medlemskap skreddersydd etter dine behov
  • SATS Online – tilgang til over 750 digitale treningsøkter
  • Stort utvalg av sertifiserte personlige trenere

Som medlem av Advokatforeningen får du 15 % rabatt på utvalgte SATS-medlemskap med 12 måneders bindingstid. Rabatten kan benyttes av både nye og eksisterende medlemmer. For eksisterende medlemmer vil bruk av tilbudet ikke medføre ny bindingstid.

Nedenfor kan du logge inn og lese mer om tilbudet og fremgangsmåte for innmelding for nye og eksisterende SATS-medlemmer.

Gå til rabattkode (krever innlogging).