Bertel O. Steen

Advokatforeningen har en gunstig avtale på biler fra Bertel O. Steen.

Avtalen gjelder for alle medlemmer av Advokatforeningen og gir rabatt på følgende bilmerker fra Bertel O. Steen og de respektive merkeforhandlerne: Mercedes-Benz, Peugeot, Citroën, DS, Opel, Fiat, Jeep, Alfa Romeo og Kia.

Rabatten beregnes av bilens pris inkl. fabrikkmontert utstyr, men eksklusiv engangsavgift / registreringsavgift. Det betyr at du får rabatt på bilen samt det ekstrautstyret som medfølger fra fabrikken. Oppdatert kampanjeoversikt med gjeldende rabatter finner du her.

Du kan kjøpe bil til rabattert pris hos alle merkeforhandlere i tillegg Bertel O. Steen-forhandlere. For å benytte deg av tilbudet må du dokumentere medlemskapet ditt ovenfor forhandleren. Dette får du ved å kontakte oss .