Engø Gård

Advokatforeningens avtale med Engø gård gir deg som medlem rabatterte priser på opphold til kurs og konferanser.

Medlemmer av Advokatforeningen tilbys rabatterte priser på opphold til kurs og konferanser.

Engø Gård har over 100 års tradisjon og erfaring med å ta imot gjester. Senk skuldrene i landlige omgivelser, med spaavdeling, moderne kurs- og konferansefasiliteter og gode matopplevelser.

Engø Gård har også fasiliteter som badstuflåte, padelbane og tennisbane. De tilbyr ulike oppholdspakker, blant annet vinsmaking. Les mer om de ulike opplevelsene og fasilitetene som tilbys på Engø Gård.

Ved private opphold, gis medlemmer 10% rabatt på overnatting med frokost, forutsatt ledig kapasitet. Rabatten gjelder ikke på lørdager.

Ta kontakt med Engø Gård for å motta tilbud og skreddersy oppholdet.

Se avtalekode (krever innlogging).