Strawberry

Som medlem av Advokatforeningen får du rabatt på gjeldende pris hos Strawberry. Avtalen med Strawberry gjelder for hele Norden.

Advokatforeningen har tegnet en medlemstilbudsavtale med Strawberry. Strawberry har en dynamisk prismodell, der prisene varierer avhengig av etterspørsel, som gjør at du kan spare betydelige summer ved å bestille rom tidlig, eller ved å legge overnattingen til dager med mindre etterspørsel. Advokatforeningen har gode rabatter på den til enhver tid beste pris, også kalt BAR (Best Available Rate).

Se avtalekode (krever innlogging)

Se hvordan du får rabatt på Sommerro (krever innlogging)

Strawberry er en av Nordens ledende hotellkjeder og omfatter blant annet Comfort Hotels, Clarion Collection, Quality Hotels, Quality Resorts, Clarion Hotels og Nordic Hotels & Resorts.

Romreservasjon kan også gjøres ved å kontakte Strawberrys kundeservice på telefon +47 223 34 200 eller sende dem en henvendelse via deres nettsider.

Dersom du regelmessig bruker Strawberry, kan det lønne seg å være medlem.

Bli medlem i Strawberry på deres nettside.