Thon Hotels

Som medlem av Advokatforeningen får du rabatt ved overnatting på Hotel Bristol og alle andre Thon-hoteller.

Hotel Bristol

Advokatforeningens medlemmer tilbys rabatterte priser ved overnatting på Hotel Bristol.

Ærverdige Hotel Bristol åpnet dørene i 1920 og har siden den tid vært et naturlig valg for våre medlemmer, spesielt på grunn av nærheten til domstolene i Oslo.

Man kan få også Bristol-følelsen levert til kontoret. Vinterhaven og Bristol Grill tilbyr sine tradisjonsrike smørbrød og konditorens hjemmelagede kakestykker som take-away.

For bestilling av lunsj eller reservasjon av opphold kontakt Hotel Bristol på telefon 22 82 60 10 eller e-post .

Se mer på Hotel Bristols nettsider.

Øvrige Thon-hoteller

Medlemmer tilbys også rabatter ved overnatting på øvrige Thon-hoteller i Norge, Sverige og Brussel.

Thon Hotels medlemsprogram Thon+ gir deg opptjening av bonuspoeng som kan benyttes på et nytt opphold på et Thon-hotell eller bytte poeng inn i «dittgavekort.no» som kan brukes til å kjøpe det du ønsker på ca. 100 norske kjøpesentre. Som Thon+ medlem kan du benytte app for bestilling av rom og knytte Advokatforeningens avtale mot din personlige profil. Trykk her for å melde deg inn i Thon+.

Romreservasjon kan gjøres på nettsidene til Thon Hotels eller via Thon Servicesenter på e-post .

Spørsmål om avtalen rettes til .

Se avtalekode og rabatter (krever innlogging).