Telenor Flyt

Advokatforeningens medlemmer tilbys fra 10 % rabatt hos Telenor.

Bedriftsabonnementet Flyt, gir deg mange fordeler:

Mobilabonnementet tilpasser seg databruken til hver ansatt

De ansatte vil aldri gå tom for data. Dersom dataen brukes opp, fylles det automatisk på en ny stor datapakke til kun kr 99,-. Det betyr at det ikke er risiko for dyrt og overraskende overforbruk av mobildata. Og dersom det er mer data igjen ved månedslutt, blir ubrukt data automatisk med over til neste måned (rollover).

Lagring av bilder i Min Sky

Alle abonnement inkluderer ubegrenset lagring av mobilbilder i Min Sky. Dersom telefonen mistes eller ødelegges, vil alle bildene enkelt kunne hentes fra Min Sky.

Nettvern – tryggere surfing

Nettvern er et sikkerhetsfilter som ligger i selve Telenor-nettet. Det er automatisk tilgjengelig for Telenors mobilabonnement, og stopper deg dersom du er i ferd med å klikke inn på nettsider med kjente farer, slik at du kan surfe enda tryggere på internett.

Norges beste kundeservice

Som kunde av Telenor, er det enkelt å få hjelp. Vår kundeservice er åpen hele døgnet for våre bedriftskunder. I tillegg har vi et landsdekkende forhandlernettverk, som sikrer at du alltid har hjelp i nærheten.

Norges beste mobilnett

Ookla har i 2020 kåret Telenors mobilnett til Norges beste - både når det gjelder hastighet og dekning. Opplev forskjellen!

Les mer om Telenors bedriftsabonnement og tegn avtale på Advokatforeningens side hos Telenor.

Rabattavtalen gjelder kun Advokatforeningens medlemmer eller advokatfirmaer der minst 80 % av advokatene er medlem i Advokatforeningen.