Telenor

Advokatforeningens medlemmer tilbys gunstige priser på mobiltelefoni fra Telenor.

Et bedriftsabonnement fra Telenor gir deg mange fordeler:

Norges beste mobilnett

Tilgang til mobilnettet er viktigere enn noensinne, og med Telenors mobilnett er du sikret dekning i verdensklasse. Vårt mobilnett er flere ganger kåret til Norges raskeste, og når vi nå bygger ut 5G, blir det enda bedre. Opplev forskjellen!

Nettvern – tryggere surfing

Nettvern er et sikkerhetsfilter som ligger i selve Telenor-nettet. Det er automatisk tilgjengelig for Telenors mobilabonnement, og stopper deg dersom du er i ferd med å klikke inn på nettsider med kjente farer, slik at du kan surfe enda tryggere på internett.

Lagring av bilder i Min Sky

Alle abonnement inkluderer ubegrenset lagring av mobilbilder i Min Sky. Dersom uhellet er ute, og telefonen mistes eller ødelegges, er det godt å vite at alle bildene er trygt lagret i Min Sky.

Norges beste kundeservice

Som kunde av Telenor, er det enkelt å få hjelp. Vår kundeservice er døgnåpen året rundt for våre bedriftskunder. I tillegg har vi et landsdekkende forhandlernettverk, som sikrer at du alltid har hjelp i nærheten.

Passer det best med ubegrenset data, eller faste datapakker for de ansatte?

Nå har du full fleksibilitet til å velge mobilabonnement som passer et hvert behov; litt data, mye data, eller ubegrenset data! Abonnementene Flyt og Frihet gir mulighet for mindre administrasjon for bedriften og økt mobil frihet for de ansatte.

Velger du mobilabonnementet Flyt, tilpasser abonnementet databruken til hver ansatt

De ansatte vil aldri gå tom for data. Dersom dataen inkludert i abonnementet brukes opp, fylles det automatisk på en ny stor datapakke til kun kr 99. Det betyr at det ikke er risiko for dyrt og overraskende overforbruk av mobildata. Og dersom det er mer data igjen ved månedslutt, blir ubrukt data automatisk med over til neste måned (rollover).

Velger du mobilabonnement Frihet, får de ansatte ubegrenset data til en fast månedspris

Abonnementet Frihet inkluderer ubegrenset bruk data. Velg abonnement etter hvor stor hastighet du trenger. Noe som gjerne avhenger av hva dataen brukes til – og fra hvilke enheter.

Tilbudet gjelder kun Advokatforeningens medlemmer eller advokatfirmaer der minst 80 % av advokatene er medlem i Advokatforeningen.

Benytt deg av medlemstilbudet fra Telenor.