Karriererådgivning

I et uforutsigbart arbeidsliv i stadig endring, er det viktigere enn noen gang å reflektere over egen situasjon, verdier, styrker og bidrag. Karrieresamtaler gir den enkelte rom for å reflektere høyt med en nøytral og erfaren coach og bidrar med konkrete verktøy for den enkelte som ønsker å ta grep om sin karriere, enten som nyutdannet, erfaren eller arbeidssøkende.
  • Har du en jobb som tapper deg for energi?
  • Lurer du på om du er på rett sted?
  • Leter du fortsatt etter drømmejobben?
  • Skal du tørre å hoppe på et jobbtilbud?

Spørsmålene er mange og erfaring tilsier at behovet for å bli tydeligere i sin kommunikasjon rundt egne verdier, preferanser og kompetanse stadig øker.

Cecilie Klæboe er en erfaren konsulent innen karriereveiledning og utvikling. Klæboe har god innsikt i advokatbransjen og tilbyr rabatterte priser til Advokatforeningens medlemmer. Prisen inkluderer:

• Forarbeid: gjennomgang av CV og LinkedIn profil
  • Gjennomføring av 1:1 veiledning i fysiske møter eller på Teams/Skype i 45 minutter
  • Oppsummering av møtet og veien videre til kandidat.

Kontakt Cecilie Klæboe (for medlemmer).

Les mer om Cecilie Klæboe her