Norsk Makulering

Advokatforeningens medlemmer tilbys tjenester fra Norsk Makulering med eksklusive rabatter.

Norsk Makulering er landets ledende aktør innen makulering, og tilbyr sikker makulering av sensitive dokumenter, digitale lagringsmedier og andre varer og produkter.

DET ENESTE SIKRE ER Å MAKULERE ALT

Dersom personopplysninger eller forretningskritisk informasjon kommer på avveie, kan det føre til store økonomiske konsekvenser og tapt omdømme. For å unngå dette må du ha gode løsninger for sikker makulering og destruksjon. Norsk Makulering har et kontinuerlig fokus på å opprettholde grunnsikringen i hele sin verdikjede og blir årlig revidert av Semac AS som er Norsk Makulerings sømløse sikkerhet- og beredskapspartner. Selskapet er også ISO sertifisert etter ISO 9001:2015 (kvalitetsledelse) og revisjonen utføres av DNV GL.

Norsk Makulerings kunder skal være trygge på at deres sensitive informasjon aldri skal komme på avveie.

Les mer og få tilbud på Norsk Makulerings hjemmeside her.

For spørsmål eller ytterligere informasjon, kontakt Fabian Ottho i Norsk Makulering:

E-post: fabian@norskmakulering.no

Tilbudet gjelder kun Advokatforeningens medlemmer eller advokatfirmaer der minst 80 % av advokatene er medlem i Advokatforeningen.