Oda

Ved bestilling til advokatvirksomheten får medlemmer av Advokatforeningen 6 % rabatt på varesortimentet.

Oda er Norges største dagligvarebutikk på nett. De tilbyr et bredt utvalg dagligvarer og ferdigretter levert til kontoret. I samarbeid med REMA 1000 holdes prisene lave, og gjennom avtaler med Strøm-Larsen og Brødverket, tilbyr de et spennende, lokalt utvalg.

Oda kan levere lunsj din til advokatvirksomhet, løpende eller på enkeltstående bestillinger. Ved siden av sitt alminnelige utvalg har Oda et bredt utvalg av ferske lunsjretter som nystekt ciabatta med pålegg, pasta-/kylling- og rekesalater, toast og vegetarwraps.

Oda tilbyr blant annet:

• En miljøvennlig måte å handle på
  • Nettbutikk med over 7000 ulike produkter, inkl. kontorartikler fra Clas Ohlson
  • 7 dagers holdbarhetsgaranti
  • Frukt og grønt fra norske lokale produsenter
  • Ferskvarer fra Strøm Larsen
  • Fersk bakst fra eget bakeri
  • Tips og inspirasjon til lunsj og middagsretter
  • Enkel oversikt over allergener og andre matpreferanser
  • Retur av pant
  • Levering av varer alle dager i uken, nesten døgnet rundt (også levering samme dag)

Oda har base i Oslo og leverer til store deler av østlandsområdet, fra Lillehammer i nord, til Halden i øst og Grimstad i vest. Dersom det ikke er tilgjengelig levering i ditt postnummer, ta kontakt på .

Dersom man som medlem av Advokatforeningen ønsker å bruke Oda privat, tilbys kr. 200 i velkomstrabatt, samt fri frakt de første 3 månedene.

Gå til rabattkode (krever innlogging)