Juridika

Advokatforeningens avtale med Universitetsforlaget gir medlemmer som driver enkeltpersonforetak 25 % rabatt på første års abonnement på Juridika Premium.

Tilbudet inkluderer opplæringskurs i bruk av tjenesten.

Om Juridika

Juridika er et digitalt bibliotek og arbeidsverktøy som gir deg en mer effektiv arbeidsdag med rettskildesøk og enkel bruk av utdrag. På Juridika finner du Universitetsforlagets ajourførte blå lovkommentarer, fagbøker, juridiske nyheter og tidsskrifter - alt på ett sted.

Les mer om Juridika her.

Med Juridika Premium får du tilgang til følgende innhold og funksjonaliteter:

• Løpende ajourførte versjoner av 75+ blå lovkommentarer – markedets grundigste, skrevet av de beste juristene i Norge!
  • Eksklusiv tilgang til nesten samtlige norske juridiske tidsskrifter (15 stk. + 4 stk. innen tilstøtende fagområder)
  • Mer enn 250 juridiske fagbøker
  • Toveis direktelenking mellom innhold i Juridika og Lovdata Pro
  • Utdrag til PDF og utklipp med automatiske kildehenvisninger for alle lovkommentarer, fagbøker og tidsskrifter
  • Juridika Innsikt – Juridikas juridiske nyhetstjeneste

Bestill Juridika Premium

Dersom du oppfyller kriteriene og ønsker å benytte deg av medlemstilbudet, kan du sende en e-post til .

Tilbudet gjelder kun for Advokatforeningens medlemmer som er nye kunder av Juridika. Overfor advokatfirmaer kan tilbud etter avtalen bare tilbys advokatfirmaer hvor minst 80 % av advokatene/advokatfullmektigene i firmaet er medlem av Advokatforeningen.