Lovdata Pro

Advokatforeningens avtale med Lovdata gir nyetablerte advokatvirksomheter rabatt på Lovdata Pro

Lovdata Pro inneholder både norske og internasjonale rettskilder. Tjenesten inneholder også nyttige personlige juridiske arbeidsverktøy.

Lovdata Pro holder deg oppdatert og gjør det enklere å navigere innen ditt juridiske fagområde.

Lovdata Pro gir deg muligheten til å:

• finne relevante dokumenter med raske og presise søk,
  • innarbeide dokumenter, understreke tekst og legge til egne redaksjonelle merknader og lenker,
  • bli varslet om om nye rettsavgjørelser til bestemte lover, lovparagrafer eller til bestemte rettsområder,
  • bli varslet om endringer i lovverket,
  • samle dokumentene som er relevante i dine egne utvalg,
  • opprette grupper og dele notater, merknader eller hele dokumenter med andre brukere i Lovdata Pro.

Her kan du se rpistilbud for medlemmer av Advokatforeningen (krever innlogging).