Vest-Agder krets

Yngre Advokater Vest-Agder Krets arbeider for å ivareta interessene til advokater under 40 år som er medlemmer av Advokatforeningen og som geografisk hører inn under Vest-Agder krets.

Flere ganger i året arrangerer Yngre Advokater Vest-Agder blant annet foredrag, kurs, og sosiale arrangement for medlemmene hvor formålet er å gi faglig påfyll og muligheten til å bli kjent, og dele erfaringer, med andre yngre advokater i kretsen. Yngre Advokater Vest-Agder vil på sine arrangementer forsøke å fokusere på temaer som er av særlig interesse for yngre advokater, og belyse problemstillinger denne gruppen antas å være særlig opptatt av.

Yngre Advokater Vest-Agder mottar årlig midler fra Vest-Agder Krets og har eget budsjett. Arrangementene er i all hovedsak gratis.

Bli gjerne medlem i vår Facebook-gruppe: https://www.facebook.com/groups/360358057956695

Ikke nøl med å ta kontakt med styret dersom du har spørsmål.

Leder Fuglestein, Tor Sverre Dialogadvokatene
Medlem Eggen, Emma Myklebust Advokatfirma Wigemyr & Co DA