Oppstartstilbud og abonnement på nyhetsbrev

Et abonnement på nyhetsbrev, Lovdata og Rettsdata hjelper deg til å ikke overse regelendringer og nyheter du burde ha vært oppmerksom på.

Det kan være i strid med god advokatskikk og føre til ansvar dersom du rådgir innenfor rettsområder du ikke har tilstrekkelig kontroll på. Advokatforeningen anbefaler å abonnere på Lovdata og Rettsdata, og abonnere på nyhetsbrev/akseptere e-postvarsler fra regjeringen.no og andre relevante tilsyn og etater på fagområdene du tilbyr juridisk bistand innen. Dermed sikrer du deg hjelp til ikke å overse regelendringer og nyheter du burde ha vært oppmerksom på.

Advokatforeningen har fremforhandlet tilbud på Gyldendal Rettsdata som gir nyetablerte advokatvirksomheter 50 % rabatt på første års abonnement. Advokatforeningen har også fremforhandlet et tilbud på Lovdata som gir nyetablerte advokatvirksomheter gratis bruk av Lovdata Pro i et halvt år.

I tillegg har Advokatforeningen fremforhandlet en avtale med AdvokatOnline. AdvokatOnline er en nettbasert betalingstjeneste som gir tilgang til standarddokumenter og standardblanketter til bruk for advokater og jurister. Advokatforeningens avtale med AdvokatOnline gir nyetablerte advokatvirksomheter 60 % på ordinære priser første driftsår.

Her kan du lese mer om Advokatforeningens oppstartstilbud.