Hovedstyret

Hovedstyrets medlemmer

Jon Wessel-Aas (leder) – Lund & Co Advokatfirma
Jon Wessel-Aas er partner i Lund & Co advokatfirma. Han har vært leder av Advokatforeningen siden 2020.

Trude Marie Wold (nestleder) – Advokatfirmaet Wold AS
Trude Marie Wold er partner Advokatfirmaet Wold AS. Hun har vært nestleder i Advokatforeningen siden 2020.

Bjarte Kristian Døssland - Døssland Advokatfirma AS
Bjarte Døssland er partner i Døssland advokatfirma. Han har sittet i Advokatforeningens hovedstyre siden 2020.

Anne Kjølseth Ekerholt – Kvale Advokatfirma
Anne Kjølseth Ekerholt er partner i Kvale Advokatfirma. Hun har sittet i Advokatforeningens hovedstyre siden 2018.

Silje Christine Hellesen - Elden Advokatfirma
Silje Christine Hellesen er partner i Elden Advokatfirma. Hun har sittet i Advokatforeningens hovedstyre siden 2020.

Else Irene Christensen Kildebo – Advokatfirmaet Kildebo AS
Else Irene Christensen Kildebo er partner i Advokatfirmaet Kildebo AS. Hun har sittet i Advokatforeningens hovedstyre siden 2018.

Cecilie Nakstad – Matrix Advokater
Cecilie Nakstad er advokat i Matrix Advokater. Hun er nestleder i Forsvarergruppen og har sittet i Advokatforeningens hovedstyre siden 2020.

Mohsin Ramani - Advokatfirmaet Glittertind
Mohsin Ramani er assosiert partner i Advokatfirmaet Glittertind. Han har sittet i Advokatforeningens hovedstyre siden 2020.

Marte Reier - Advokatfirmaet Pedersen, Reier & Co
Marte Reier er advokat i Advokatfirmaet Pedersen, Reier & Co. Hun har sittet i Advokatforeningens hovedstyre siden 2018.

Cathrin Myre Skram – Advocator Advokatfirma
Cathrin Myre Skram er senioradvokat i Advocator Advokatfirma. Hun har sittet i Advokatforeningens hovedstyre siden 2018.

Anton Forssten – Nordia Law firm
Anton Forssten er advokat og partner i Nordia Law firm. Han har sittet i Advokatforeningens hovedstyre som observatør fra Yngre Advokater siden 2019.